الأحد، 6 أبريل 2008

بداية

بسم الله الرحمن الرحيم


لازم في البداية أعترف اني كسولة جدا .. وان انشاء المدونة دي محاولة لتنفيض الكسل اللي ملازمني من فترة ويا عالم بقي اذا كنت هانجح في ده ولا لأ .. ويا عالم كمان إذا كنت هاقدر اكون نفسي في المدونات دي والا هاكون حد تاني ..

هانسيب ده للأيام وفي يوم هاعترف أيهما كنت !!

ع دروب الهوى .. ده العنوان اللي اخترته بشكل مبدأي للمدونة هو أغنية لفيروز .. وانا متصورة أني هاغيره قريب خصوصا اني مش مختراه لهدف معين لكن هو اللي علي بالي وقتها.

وسراب كمان "التوقيع" مافكرتش كتير وأنا باختاره بس ماظنش أني هاغيره !!


زي ماقولت .. الهدف الأول من كتابة المدونة دي اني انضف أكوام الكسل المتراكمة على نفسي.. ويمكن تظهر أهداف بعد كدة بس بعد ما الهدف الاول يتحقق بالتأكيد.

مش عارفة اذا كان في حد هايقرى اللي باكتبه ده والا لأ؟!.. بس أكيد لو في اهتمامي هايزيد .. ولو مفيش هرتلاتي هي اللي هاتزيد

أراكم قريبا

ليست هناك تعليقات: